Twoja przeglądarka nie obsługuje (ma wyłączoną obsługę) javascript.

Wizje przyszłości i innowacje produktowe Internorm

Kategorie: okna   drzwi   rolety  
Zdjęcie Wizje przyszłości i innowacje produktowe Internorm

Tegoroczna prezentacja dla partnerów dystrybucyjnych, która odbyła się wczoraj w Design Center Linz, poświęcona była w całości nadchodzącej transformacji cyfrowej. Prawie 1200 uczestników prezentacji wyruszyło w futurystyczną podróż pod hasłem Lets go digitalz firmą Internorm, której celem było przedstawienie wizji przyszłości przedsiębiorstwa. Wykorzystanie rozszerzonej oraz wirtualnej rzeczywistości umożliwiło uczestnikom prezentacji zobaczenie aktualnych nowości produktowych w całkowicie nowym świetle.

Marketing cyfrowy dla klientów przyszłości

Christian Klinger, współwłaściciel i rzecznik prasowy firmy Internorm, uważa cyfrowe możliwości marketingowe za logiczną odpowiedź na zmiany zachodzące aktualnie na rynku: „Obserwujemy ogromne zmiany w zachowaniu zakupowym klientów. Dotychczasowe argumenty sprzedażowe oraz nasze doświadczenia z przeszłości nie będą miały praktycznie żadnego znaczenia w przyszłości – za ich pomocą dotrzemy w najlepszym przypadku tylko do części starszego pokolenia. Do nowego pokolenia naszych klientów musimy dotrzeć w całkowicie inny sposób. Dla tej generacji najważniejszy jest kontakt z klientem, interaktywność, siła marki oraz dostęp do informacji niezależnie od czasu i miejsca, w którym te osoby się znajdują. Musimy się na to wszystko nastawić i opracować odpowiednie środki. Jesteśmy przekonani, że dzięki naszej strategii cyfrowej jesteśmy na dobrej drodze“.

 

Moderatorka Kristina Inhof oraz moderator współprowadzący NAO – robot interaktywny – poprowadzili ich wspólnie przez wieczór pełen wizji i postępu cyfrowego. – Zdjęcie: Internorm

Technologie cyfrowe zmieniają sposób, w jaki pracujemy, żyjemy i spędzamy nasz wolny czas. „Cyfryzacja nie omija żadnej branży i jakiegokolwiek przedsiębiorstwa, za tym idą również zmiany w zachowaniu klienta. „Zamierzamy w przyszłości korzystać z możliwości, które otwiera przed nami cyfryzacja, w jeszcze większym stopniu niż obecnie. Mam tu na myśli nowe koncepcje marketingowe, prezentacje targowe w oparciu o rzeczywistość wirtualną, katalogi produktowe z możliwością zobaczenia produktów w rozszerzonej rzeczywistości i wiele więcej nowości”, tak Johann Pichler przedstawił obraz cyfrowej przyszłości firmy Internorm. Podczas tegorocznej prezentacji dla partnerów dystrybucyjnych odbywającej się w Design Center Linz, Internorm, wiodąca marka okien w Europie, korzystał z pełni swoich możliwości cyfrowych i zabrał uczestników prezentacji w niezwykłą podróż.  Prawie 1200 partnerów dystrybucyjnych pochodzących głównie z Austrii, Niemiec i Szwajcarii oraz Polski nie tylko otrzymało wgląd w przyszłość firmy Internorm, lecz zanurzyło się całkowicie w nowy świat doznań.

Internorm Future Talk rzeczywistość spotyka świat wirtualny

Pierwszy futurystyczny przedsmak czekających ich atrakcji, partnerzy dystrybucyjni i ich pracownicy mieli już na otwarcie prezentacji: Powitał ich NAO, humanoidalny robot interaktywny. NAO potrafi swobodnie się poruszać, wchodzi w interakcje ze swoim otoczeniem i komunikuje się w sposób werbalny oraz niewerbalny. Wstęp do tego wydarzenia stanowiła rozmowa pod tytułem „Future Talk” z dyrektorem zarządzającym a także organizatorem prezentacji, Johannem Pichlerem. Nazwę tego punktu programu można brać całkowicie dosłownie: „Transformacja cyfrowa daje nam możliwości, o których nie mogliśmy wcześniej nawet śnić – i to niezależnie od tego, czy dotyczą one technologii, produkcji, modeli biznesowych, czy też klientów. Jedną z tych innowacyjnych technologii chciałbym wykorzystać, aby porozmawiać z naszymi partnerami dystrybucyjnymi o przyszłości Internorm”, tak zapowiedział Johann Pichler swoją prezentację. Uczestnicy oczekiwali w napięciu na pokaz holograficzny, podczas którego spotkały się teraźniejszość i przyszłość: realny Johann Pichler na scenie oraz jego wirtualny hologram w roku 2028. Na zakończenie główny prelegent Philipp Riederle opowiedział o wyzwaniach, które stawia firmie kontakt z tak zwanymi „milenialsami”. Jako „cyfrowy tubylec” i najmłodszy doradca przedsiębiorstwa w Niemczech, Riederle doskonale się orientuje, kim jest „pokolenie Y”, czego chce i jak je pozyskać jako klientów.

Rzeczywistość wirtualna w Internorm Future Zone

Z możliwości, które daje rzeczywistość wirtualna, Internorm korzystał również podczas prezentacji nowości produktowych na rok 2018. Cztery stanowiska z rzeczywistością wirtualną umożliwiły obchód wirtualnego domu, w którym zamontowane były produkty Internorm. W tym również nowe okno PVC-aluminiowe KF 310, prezentowane jako „idealne okno dla osób zakładających rodzinę” oraz okno zespolone PVC-aluminium KV 350. Do koncepcji wystawienniczych marki okien numer 1 w Europie należy również rozszerzona rzeczywistość – czyli wspierane komputerowo rozszerzenie postrzegania rzeczywistości. Dzięki aplikacji Internorm zainstalowanej na telefonie komórkowym lub iPadzie, produkty Internorm można poznać w sposób interaktywny
i to nie tylko podczas prezentacji. Również w folderach katalogowych prezentujących ofertę na rok 2018 zawarte są elementy rozszerzonej rzeczywistości, które pozwalają partnerom dystrybucyjnym oraz klientom zobaczyć drogę obraną przez Interorm. Po prezentacji produktów nagrodzono najlepszych partnerów dystrybucyjnych. Po raz pierwszy nagrody przyznawano również w kategorii „Best Digital Performer”. Po prezentacji nagród przez Johanna Pichlera, troje zwycięzców zostało wywołanych na scenę, gdzie nie tylko przedstawiono ich wspaniałe osiągnięcia, lecz także zeskanowano ich od stóp do głów – tego, w jakim celu to zrobiono, mieli się oni dowiedzieć dopiero pod koniec prezentacji. Na zakończenie prezentacja dla partnerów dystrybucyjnych odbył się robiący ogromne wrażenie Power Percussion Show, który unaocznił wszystkim uczestnikom cechy „milenialsów” i dał odczuć dynamikę transformacji cyfrowej. Właściwościami transformacja cyfrowej i różnych jej postaci są tempo, siła i kreatywność – a także szybki rytm, którym Internorm wraz ze swoimi partnerami dystrybucyjnymi chce kroczyć drogą ku przyszłości. Na koniec rozdano jeszcze nagrody „Best Digital Performer Award” i dopiero wtedy wyszło na jaw, dlaczego wcześniej zeskanowano całe ciało trzech wyróżnionych partnerów dystrybucyjnych Internorm: otrzymali oni nagrody w postaci rzeźby 3D przedstawiające ich samych! Te wyjątkowe rzeźby zostały wykonane za pomocą nowoczesnej drukarki 3D.

 

Powiązane tematycznie

UMÓW SIĘ NA SPOTKANIE

ZYSKAJ GWARANCJĘ NAJNIŻSZEJ CENY

OK
Anulowano

Zamów indywidualną ofertę

Wypełnij zgłoszenie i otrzymaj osobistą ofertę

*pola wymagane przejdź dalej

, Interesujesz się ofertą jako:

CHCIAŁBYŚ ABYŚMY:

, Wybierz proszę jakie okna Cię interesują

OBECNIE POSZUKUJESZ OKIEN I/LUB DRZWI PONIEWAŻ

NA KIEDY POTRZEBUJESZ OKIEN I/LUB DRZWI

Uff - to już prawie koniec, Twoje uwagi do oferty:

CHCIAŁBYM ZAŁĄCZYĆ PLIKI

    , O KTÓREJ GODZINIE MOŻEMY DO CIEBIE ZADZWONIĆ

    ZAAKCEPTUJ KLAUZULĘ I PRZEŚLIJ FORMULARZ

    Trwa ładowanie
    Dziękujemy za wysłanie
    Błąd

    Umów się na spotkanie

    Zamów katalog  wersja papierowa

    Pobierz katalog  wersja PDF